Bigster jõuülekanded

Vali sinu vajadustele sobivaim jõuülekanne
Kõige tõhusam linnas

hybrid 155 jõuülekanne

Jõuülekanne 155 hobujõudu
full hybrid¹
Kuni 40 %
vähenenud kütusekulu²
Alates 110 g/km
CO2 heited³
Sõida kuni 80 %
ajast 100% elektril⁴
Tehnoloogia
Bigster hübriid 155 kombineerib 109 hobujõulise⁵, 4-silindrilise mootori, 49 hobujõulise⁵ elektrimootori, 1,4 kWh (280 V) aku ja innovatiivse sidurita mitmikrežiimiga automaatse käigukasti.

Töö
Bigster full hybrid jõuülekanne 155 hobujõu ja 205 Nm maksimaalse pöördemomendiga⁶ pakub dünaamilist 100% elektrilist käivitamist ja tõhusat kiirendamist. Akut laetakse käigupealt regeneratiivse pidurdamise ja aeglustamisega energiasäästuga kuni 80% linnasõiduaja saavutamiseks täiselektrilise sõidukiga.
1 155 hj kombineeritud võimsus
2 WLTP tsüklit linnas
3 Olenevalt WLTP protokollist võib see versiooniti ja valikutelt erineda
4 Linnakeskkonnas
5 Hinnanguline võimsus 155 hj, tegelik võimsus 158 hj
6 Elektrimootori pöördemoment 205 Nm, sisepõlemismootori pöördemoment 172 Nm

Kõige dünaamilisem

mild hybrid 140 mootor

Jõuülekanne 140 hj
mild hybrid
Kuni 10 %
väiksem kütusetarve¹
Alates 129 g/km
CO2 heited²
Kuni 230 Nm
pöördemoment
Tehnoloogia
Mild hybrid 140 mootor kombineerib uue generatsiooni 3-silindrilise 1,2 l turbo Milleri tsüklil põhineva bensiinimootori (optimeeritud tõhususele ning pumpamiskadu on väiksem) kerge 48V hübriidsüsteemi ja 6-käigulise manuaalse käigukastiga.

Kuidas see töötab
Hübriidsüsteem toetab käivitamisel ja kiirendamisel sisepõlemismootorit, optimeerides sõidukogemust ning vähendades keskmist kütusekulu (5,71 l/100 km) ja CO2 heiteid (129 /km) umbes 10% võrreldes võrdväärse võimsusega sisepõlemismootoriga.
1 Kombineeritud WLTP tsükkel
2 Olenevalt WLTP protokollist võib see versiooniti ja valikutelt erineda

Kaldu sissesõidetud urajalt kõrvale

mild hybrid 130 4x4 mootor

4x4 mootor 130 hj
mild hybrid
Kuni 10 %
väiksem kütusekulu¹
Alates 135 g/km
CO2 heited ²
Kuni 230 Nm
pöördemoment
Tehnoloogia
Varustatud nelikveo ja 6-käigulise manuaalse käigukastiga, suudab Bigster mild hybrid 130 4x4 5 sõidurežiimiga ning maastikukontrolli ülekandega hakkama saada igasugustel teedel. 3-silindriline 1,2 l turbomootorit toetab kerge 48 V hübriidsüsteem.

Kuidas see töötab
Käivitamisel ja kiirendusfaasis vähendab hübriidsüsteem kütusekulu ja CO2 heiteid, pakkudes samas ülimat sõidukogemust.
Regeneratiivne pidurdus laeb sujuvalt 0,8 kWh akut, tagades juhile sujuva sõidukogemuse.
1 Kombineeritud WLTP tsükkel
2 Olenevalt WLTP protokollist võib see versiooniti ja valikutelt erineda

Neile, kes läbivad pikki distantse

mild hybrid-G 140 jõuülekanne

Jõuülekanne 140 hj
mild hybrid
Kuni 10 %
väiksem kütusekulu¹
Alates 118 g/km
CO2 heiteid²
Enam kui 1,400 km
kumulatiivne vahemik³
Tehnoloogia
Mild hybrid-G 140 töötab nii bensiinil kui veeldatud naftagaasil (LPG) ning kummalgi on oma vastav paak. Bigster pakub esimest korda 3-silindrilist 1,2 l turbomootorit, mis kombineerib bensiini/LPG bikütuse ning kerge 48 V hübriidsüsteemi.

Kuidas see töötab
Täiuslikult armatuuri integreeritud lüliti lülitab ühelt kütuselt teisele kiirelt ja sujuvalt. Hübriidsüsteem abistab käivitamise ja kiirendamise ajal mootorit, optimeerides mõnusa sõidukogemuse ja tõhususe.
1 Kombineeritud WLTP tsükkel
2 Olenevalt WLTP protokollist võib see versiooniti ja valikutelt erineda
3 Kumulatiivne vahemik nii bensiini kui LPG paakidega