Dacia hübriidtehnoloogia

Mõlema maailma parim, harjumusi muutmata!

Erinevad Bigsteri hübriidmootorid

Hübriid kombineerib konventsionaalse bensiinimootori elektrimootoriga, millel on rida funktsioone.
hybrid 155
Technologie hybrid 155 - Dacia Bigster
full hybrid
Arhitektuur
Sisepõlemismootor
Mitmerežiimiline automaatne sidurita käigukast
Iselaadiv 280V veoaku

Aku laadimine
Ei mingit tarvidust pistiku järele. Aku laeb sõidu ajal, taastades energiat pidurdamise ja aeglustamise ajal.
Töö
Elektrimootor võimaldab 100% elektrirežiimi ning muul ajal annab jõudu bensiinimootorile. Samuti muudab see taastatud energia elektriks, et akut laadida.
Mitmerežiimiline automaatkäigukast lülitab automaatselt 3 sõidurežiimi vahel:
  • 100% elektriline
  • elektriline + bensiin
  • 100% bensiin
Eelised
  • Alustad alati 100% elektril
  • Võrreldes sarnaste bensiinimootoritega on kütusekulu ja CO₂ heited vähenenud kuni 40%*.
  • 80% linnasõidust toimub 100% elektril
*Kütusekulu linnas
mild hybrid 140
Dacia Duster - mild hybrid 140
mild hybrid
Arhitektuur
Sisepõlemismootor
Starter-alternaator
48 V sõidu ajal iselaadiv aku

Aku laadimine
Ei mingit tarvidust pistiku järele. Aku laeb sõidu ajal, taastades energiat pidurdamise ja aeglustamise ajal.
Töö
Starter-alternaator pakub sisepõlemismootorile täiendavat pöördemomenti sõidu kõige energiakulukamate protsesside ajal, nagu käivitamine ja kiirendamine.
Seda saab kasutada ka 48V veoaku laadimiseks.
Eelised
Kütusekulu on võrreldes sarnaste bensiinimootoritega vähenenud kuni 10%.
mild hybrid 130 4x4
Dacia Duster - mild hybrid 130 4x4
mild hybrid
Arhitektuur
Sisepõlemismootor
Starter-alternaator
Iselaadiv aku sõidu ajal
Veovõll tagaratastele

Aku laadimine
Ei mingit tarvidust pistiku järele. Aku laeb sõidu ajal, taastades energiat pidurdamise ja aeglustamise ajal.
Töö
Starter-alternaator pakub sisepõlemismootorile täiendavat pöördemomenti sõidu kõige energiakulukamate protsesside ajal, nagu käivitamine ja kiirendamine.
Samuti saab seda kasutada 48V veoaku laadimiseks. 4x4 Terrain Control pakub 5 sõidurežiimi:
  • Auto
  • Snow
  • Mud/Sand
  • Off-road
  • Eco
Eelised
Kütusetarve ja CO₂ heited on võrreldes sarnase bensiinimootoriga 10% väiksemad
mild hybrid-G 140
Technologie Mild hybrid 140 - Dacia Bigster
bikütusega mild hybrid
Arhitektuur
Sisepõlemismootor
Starter-alternaator
Sõidu ajal iselaadiv aku
LGP paak (lisaks bensiinipaagile)

Aku laadimine
Ei mingit tarvidust pistiku järele. Aku laeb sõidu ajal, taastades energiat pidurdamise ja aeglustamise ajal.
Töö
Sõiduk käivitub alati bensiinirežiimis ja seda saab siis lülitada LPG režiimile.
Lülitamine on automaatne või käib vastava nupu ajal.
Starter-alternaator pakub sisepõlemismootorile täiendavat pöördemomenti sõidu kõige energiakulukamate protsesside ajal, nagu käivitamine ja kiirendamine.
Samuti saab seda kasutada 48V veoaku laadimiseks.
Eelised
  • LPG on kuni 40% odavam kui bensiin, mis säästab täispaagilt umbes 30 €.
  • Kuni 10% vähem CO₂ ja 90% vähem peeneid osakesi.
  • Üle 1480 km vahemik tänu kahele paagile.
*keskmine LPG hind Euroopas 5. mail 2025 oli 0,83 € võrreldes 1,47 € bensiiniliiter

Võrldle hübriidtehnoloogiate eeliseid

hybrid 155 mild hybrid 140mild hybrid 130 4x4mild hybrid-G 140
Tehnoloogia  full hybridmild hybrid mild hybrid mild hybrid
Jõuülekanne  bensiin + elekter  bensiin + elekter  bensiin + elekter  bensiin + LPG + elekter  
100% elektrirežiimil sõit  Jah, kuni 80% linnasõitu täielikult elektril  EiEiEi
Sisepõlemismootori tugi  JahJahJahJah
Stop & StartJahJahJahJah
Laadimine sõidu ajal  JahJahJahJah
Elektriga käivitamine  JahEiEiEi
Kütusesääst  Kuni 40%¹ madalam kütusekulu  Kuni 10%² madalam kütusekulu  Kuni 10%² madalam kütusekulu  Kuni €30³ täispaagilt  
Towing capacity  1 tonn 1,5 tonni1,5 tonni1,5 tonni
1 Linnakeskkonnas võrreldes sarnase bensiinimootoriga ning olenevalt sõiduki kasutustingimustest ning juhi sõidustiilist
2 Kombineeritud tsükkel, võrreldes sarnase bensiinimootoriga ning olenevalt sõiduki kasutustingimustest ning juhi sõidustiilist
3 Keskmine LPG hind Euroopas 5. mail 2025: 0,83 € võrreldes 1,47 € bensiiniliitri hinnaga

Hübriidsõidukite eelised

electrical and combustion-powered
elekter ja bensiin
Vahemikus 800 kuni 1400 km (olenevalt mootorist), ilma vajaduseta laadida.
No purchase penalties
Ostu lisatasu puudub
Alates 104 g/km CO₂ heited (olenevalt mootorist).
Driving comfort
Sõidumugavus
Automaatkäigukast (hybrid 155 mootori jaoks), mis muudab igapäevased teekonnad lihtsamaks.
No plugging in
Laadida pole vaja
Elektriaku laeb automaatselt pidurdamise ja aeglustamise ajal.

On sul lisaküsimusi?

Mis on Dacia hübriidmootori aku eluiga?
Hübriidversiooni aku garantii kestab 8 aastat või 160 000 km ning mild hybrid versiooni jaoks on see 3 aastat (läbisõidupiiranguta).
Kas Dacia hübriidsõidukid suudavad läbida pikki vahemaid?
Jah, hübriidsõiduki sõiduvahemik on olenevalt kasutusest suurem kui bensiinisõidukite oma, sest vaheldumisi saab kasutada erinevaid energiaallikaid.
Mild hybrid 140 mootoriga on Bigsteri sõiduvahemik üle 780 km, hybrid 155 sõiduvahemik üle 900 km ning mild hybrid-G 140 (kombineeritud LPG paagi + bensiini sõiduvahemik) puhul lausa üle 1400 km.
Bigster mild hybrid - mis tüüpi mootor see on?
See on kerge sõiduki hübridiseerimine, mis pakub tuge sisepõlemismootorile käivitamise ja kiirendamise ajal, et vähendada kütusetarvet ja parandada jõudlust. See ei võimalda 100% elektrilil sõitmist.
Seega pakub see paindlikumat ja dünaamilisemat sõitu, samas säästes kütust võrreldes sarnase elektriüksuseta bensiinil töötava sõidukiga.
Kuidas Dacia hübriidsõidukite akut laadida?
Pole midagi lihtsamat kui hübriidsõidukite akud (full hybrid või mild hybrid) ei vaja pistikusse panemist, sest laevad automaatselt, kui sõiduk aeglustab või pidurdab.