Duster jõuülekanded

Vali enda jaoks sobivaim jõuülekanne
Kõige tõhusam linnas

jõuülekanne hybrid 155

Jõuülekanne 155 hj
full hybrid¹
Kuni 40 %
väiksem kütusekulu²
Alates 110 g/km
CO2 heited³
Sõida kuni 80 %
ajast 100% elektril⁴
hybrid 155 - motorisation Dacia Duster
Tehnoloogia
Duster hybrid 155 kombineerib 109 hj5 4-silindrilise mootori, 49 hj5 elektrimootori, 1,4 kWh (280 V) aku ja innovatiivse sidurita mitmikrežiimiga automaatkäigukasti.

Kuidas see töötab
Dusteri täielik hübriid jõuülekanne oma 155 hj ja 205 Nm maksimaalse pöördemomendiga6 pakub dünaamilist 100% elektrilist käivitamist ning kiiret kiirendust. Akut laetakse käigu pealt regeneratiivse pidurdamise ja aeglustamisega, et saavutada 80% linnasõit ainult elektril.
1 155 hj kombineeritud võimsus
2 WLTP tsükkel linnas
3 olenevalt WLTP protokollist, võib see versiooniti ja vastavalt valikutele erineda
4 linnakeskkonnas
5 Nimivõimsus 155 hj, tegelik võimsus 158 hj.
6 Elektriline mootori pöördemoment 205 Nm, sisepõlemismootori pöördemoment 172 Nm

Dünaamiline mootor

jõuülekanne mild hybrid 140

Jõuülekanne 140 hj
mild hybrid
Kuni 10 %
vähenenud kütusekulu 1
Alates 129 g/km
CO2 heited 2
Kuni 230 Nm
pöördemoment
mild hybrid 140 - powertrain Dacia Duster
Tehnoloogia
140 hj jõuülekanne kombineerib uue generatsiooni 3-silindrilise Milleri tsüklil põhineva 1,2 l turbobensiinimootori (optimeeritud tõhususele ja väiksemale pumpamiskaole) kerge 48 V hübriidsüsteemi ning 6-käigulise manuaalkäigukasti.

Kuidas see töötab
Hübriidsüsteem toetab sisepõlemismootorit käivitamisel ja kiirendamisel, optimeerides mõnusa sõidukogemuse ning vähendades keskmist kütusekulu (5,71 l/100 km) ning CO2 heiteid (129 g/km) ligikaudu 10% võrreldes sarnase sisepõlemismootoriga.
1 kombineeritud WLTP tsükkel
2 sõltuvalt WLTP protokollist, võib olla erinevusi versiooniti ja valikutes

Pööra kõrvale sissesõidetud rajalt

jõuülekanne mild hybrid 130 4x4

4x4 mootor 130 hj
mild hybrid
Kuni 10 %
vähenenud kütusekulu1
Alates 135 g/km
CO2 heited2
Kuni 230 Nm
pöördemoment
mild hybrid 130 4x4 - motorisation Dacia Duster
Tehnoloogia
Varustatud nelikveo ja 6-käigulise manuaalse käigukastiga, pakub Dacia Duster 130 4x4 5 sõidurežiimi Terrain Control ülekandega eri tüüpi teedel hakkamasaamiseks. 3-silindriline 1,2 turbomootorit aitab kerge 48 V hübriidsüsteem.

Kuidas see töötab
Käivitamis- ja kiirendusfaasis vähendab hübriidsüsteem kütusekulu ja CO2 heiteid, pakkudes ülimat sõidukogemust. Regeneratiivne pidurdamine laeb sujuvalt 0,8 kWh akut, tagades sujuva kogemuse juhile.
1 kombineeritud WLTP tsükkel
2 sõltuvalt WLTP protokollist, võib olla erinevusi versiooniti ja valikutes

Suure läbisõiduga juhtidele

ECO-G 100

Jõuülekanne 100 hj
LGP bikütus
Kuni 30 %
madalamad töökulud1
Alates 122 g/km
CO2 heited2
Kuni 1300 km
sõiduvahemik3
Eco-G 100 - powertrain Dacia Duster
Tehnoloogia
Täiuslik pikkade vahemaade läbimiseks aastaringselt, on ECO-G 100 bikütusega bensiini/LPG ülekandega sõiduk, kummalgi omaette paak. ECO-G 100 mootoril on 6-käiguline manuaalkäigukast

Töö
Lülitamine bensiinilt LPG-le on kas manuaalne või automaatne (mõlemad paagid toidavad sõiduki mootorit järjestikku, olenevalt olemasolevatest kütusevarudest).
1 keskmine LPG hind Euroopas 5. mail 2025 oli 0,83 €, vs 1,47 eurot bensiiniliiter
2 sõltuvalt WLTP protokollist, võib olla erinevusi versiooniti ja valikutes
3 vastavat WTLP kombineeritud tsükliprotokollile

Suure jõudlusega ja ultrapolüvalentne

Hybrid-G 150 4x4 jõuülekanne

Jõuülekanne 150 hj
mild hybrid 1
Kuni 30 %
madalamad töökulud2
Alates 116 g/km
CO2 heited3
Sõida kuni 60 %
ajast 100% elektril4
hybrid-G 150 4x4 - powertrain Dacia Duster
Tehnoloogia
See bikütusega bensiini/LPG 4x4 hybrid kombineerib 140 hj, 1,2-liitrise mild-hybrid 48 V bensiinimootori esiosas 13 hj elektrimootor tagateljel. See sisepõlemismootor on kombineeritud 6-käigulise topeltsiduriga automaatkäigukastiga ja kahekäigulise elektrimootoriga, lisaks sellele neutraalkäiguga.

Kuidas se töötab
Akut laetakse käigu pealt, kasutades regeneratiivset pidurdamisel ja aeglustamisel taastuvat energiat, et saavutada kuni 60% täielikult elektriline linnasõidu aeg.
1 150 hj kombineeritud võimsus
2 keskmine LPG hind Euroopas 5. mail 2025 oli 0,83 €, vs 1,47 eurot bensiiniliiter
3 sõltuvalt WLTP protokollist, võib olla erinevusi versiooniti ja valikutes vastavalt WTLP kombineeritud tsükliprotokollile
4 linnakeskkonnas